Schrijven is denken

Onze naam verwijst naar veel meer dan het tikken van een tekst achter een beeldscherm. Schrijven staat voor ons gelijk aan helder denken. En dat heldere denken voedt alles wat we doen: van het ontwikkelen van een communicatie- of contentstrategie tot het produceren van digitale magazines, bedrijfsfilms, infographics, jaarverslagen en... het tikken van een goede tekst achter een beeldscherm.


Think clearly, communicate effectively
— Mr. Writer

Goede content begint bij inzicht

De inhoud vormt altijd het vertrekpunt van Mr. Writer. Om met een onderwerp te kunnen spelen, moeten we het begrijpen. Research naar de context staat aan de basis van onze aanpak. Vanuit dat inzicht zoeken we het verhaal achter de feiten.


We doen het samen

Samenwerking vormt de kern van onze aanpak. Dankzij onze flexibele schil van creatieve specialisten kunnen we een complete content-portfolio op het hoogste niveau bieden. Daarnaast werken we nauw samen met onze klanten. Omdat twee meer weten dan een, omdat we veel van elkaar kunnen leren en omdat we alleen samen de focus steeds scherper krijgen.


Boodschap zoekt vorm

Een boodschap komt niet in iedere vorm even goed tot zijn recht. Mr. Writer kiest die vormen die het meest geschikt zijn; de juiste dragers voor het verhaal. Dus geen standaardfilmpje van de CEO over de kwartaalcijfers als een goede infographic veel beter werkt. Kort, bondig en volkomen helder zijn daarbij altijd onze uitgangspunten.