Case: bloggen voor AcceptEasy over het 'toekomstvast' innen van rekeningen

AcceptEasy helpt helpt B2C-ondernemingen als Wehkamp, Ticketmaster en Vodafone bij het digitaal innen van rekeningen bij de consument. In de gefragmenteerde fintech-branche voert Mr. Writer een communicatie-aanpak uit waarmee AcceptEasy zich onderscheidt van branchegenoten.

Tien jaar geleden was betalen een kwestie was van papier heen en weer sturen. Toen was AcceptEasy een echte pionier. Tegenwoordig zijn er tientallen aanbieders van digitale factureer- en incasseeroplossingen. Het bieden van lagere kosten, snellere betalingen en klantinzicht heeft geen onderscheidende waarde meer.

Sinds 2016 past AcceptEasy daarom zijn marketingcommunicatie aan. De nadruk ligt voortaan op de rol die AcceptEasy kan spelen in het 'toekomstvast' maken van ondernemingen.

AcceptEasy helpt bedrijven om de consument van straks te bedienen - de ongeduldige, supergeïnformeerde millennial die verleid moet worden met creatieve betaalverzoeken. AcceptEasy zorgt ervoor dat de debiteurengelden soepel binnen blijven komen in het nieuwe tijdperk van chatbots, de abonnementeneconomie en het internet der dingen.

Mr. Writer vertaalt deze nieuwe communicatie-aanpak in de productie van blogs over de toekomst van factureren en incasseren. Daarmee positioneren we AcceptEasy als de kennisleider voor de billing decision maker.

Claudia Brouwer, marketing- en communicatiemanager bij AcceptEasy: 'We stellen hoge eisen aan onze blogs. Fris en creatief geschreven, met kennis van zaken en het liefst een actueel haakje. Hiervoor zetten we sinds medio 2016 Mr. Writer in.'

Brouwer: 'Goed aan Mr. Writer is dat ze initiatiefrijk zijn. Ze kwamen met het idee om de blogs te verwerken tot een whitepaper. Ze hebben dit concept in goed overleg met ons prima uitgewerkt. Daarmee kunnen we maanden vooruit bij het informeren van klanten en potentiële klanten.'

Bekijk hier het whitepaper AcceptEasy Trending Topics.

Blog 'Billing 2020'
Blog 'Bouwen aan je merk terwijl de klant de rekening betaalt'
Blog 'Word ook een klantreisbureau'

Meer weten? Neem contact op met

Loek Caris, Mr. Writer
06-28975615
loek@mrwriter.nl